مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr ورود

اطلاعیه شماره 3 مرحله دوم ثبت نام (ثبت نام حضوری و تحویل مدارک)

مرحله دوم ثبت نام (ثبت نام حضوری و تحویل مدارک): پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام مرحله اول ثبت نام (ثبت نام غیر حضوری یا اینترنتی) به همراه مدارک لازم طبق برنامه زمانبندی ذیل جهت تحویل مدارک و ثبت نام قطعی به مجتمع آموزش عالی میناب مراجعه نمایند.

راهنمای مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مجتمع آموزش عالی میناب سال 1402-1401 (محل تحصیل شهرستان میناب )

مرحله دوم ثبت نام :(ثبت نام حضوری و تحویل مدارک)

پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام مرحله اول ثبت نام (ثبت نام غیر حضوری یا اینترنتی) به همراه مدارک لازم طبق برنامه زمانبندی ذیل جهت تحویل مدارک و ثبت نام قطعی به مجتمع آموزش عالی میناب مراجعه نمایند.

زمان و مکان ثبت نام حضوری:

- یکشنبه 1401/07/10 خواهران از ساعت 8:30 الی 14:00

- دوشنبه 1401/07/11 برادران از ساعت 8:30 الی 14:00

مکان: شهرستان میناب  بعد از میدان 22 بهمن – بلوار رسالت – شهرک المهدی – انتهای بلوار دانش

رشته های مجتمع آموزش عالی میناب :

 

 

        رشته  تحصیلی                                                                           کد رشته

علوم و مهندسی آب

18694   ,   18696

مهندسی صنایع

18695   ,    18697

علوم و مهندسی باغبانی

18699 ,  18703

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

18700 ,  18704

مهندسی کامپیوتر

18698   ,    31361  

مهندسی فضای سبز

18701   ,  18705

مهندسی گیاه پزشکی

18702  ,  18706

 

 

-       برای انجام ثبت نام حضوری و تحویل مدارک مراجعه شخص پذیرفته شده  به دانشگاه محل تحصیل الزامی می باشد.

-       میهمانی و انتقال دانشجویان از مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه هرمزگان در کلیه رشته ها ممنوع می باشد.

-       ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان رشته های مجتمع آموزش عالی میناب صرفاً در محل مجتمع آموزش عالی میناب واقع در شهرستان میناب انجام می گردد.

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری (تحویل مدارک):

-       پذیرفته شدگان لازم است قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب زیر آماده نمایند.

1-رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) و برگ اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیر حضوری

2- 3 قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری

3-  اصل شناسنامه  و یک نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه

4- اصل و کپی  کارت ملی به صورت پشت و رو

5- مدارک تحصیلی :

 

نظام قدیم آموزش متوسطه :

اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضاء با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم و یک نسخه کپی

-گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء و یک نسخه کپی

-اصل کارنامه تحصیلی با مهر و امضاء و  یک نسخه کپی

 

* نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

-اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء و با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و یک نسخه کپی

-اصل کارنامه دیپلم متوسطه با مهر و امضاء و یک نسخه کپی

-اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضاء با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک ویک نسخه کپی

-اصل کارنامه دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضاء  و یک نسخه کپی

-اصل مدرک و یا گواهی سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک و یک نسخه کپی

 

نظام آموزشی جدید (6-3-3)

-اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک  و یک نسخه کپی

-اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان و  یک نسخه کپی

- اصل فرم 602 (گزارش سوابق تحصیلی) و یک نسخه کپی  

 

- تمام مدارک تحصیلی باید تایید شده و دارای مهر و امضاء باشد.(مدارک بدون مهرو امضاء فاقد اعتبار می باشد)

 

6- مدرک نظام وظیفه (مخصوص برادران  )

پذیرفته شدگان مرد (به جز افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا  انواع معافیت دائم می باشند) لازم است پس از تحویل مدارک و تشکیل پرونده (انجام ثبت نام حضوری ) به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir/  مراجعه و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی خود اقدام نمایند.

-       فرصت اقدام برای ثبت درخواست فوق تا تاریخ 1401/08/05 می باشد و دانشجویانی که تا تاریخ مذکور درخواست خود را ثبت ننمایند مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نخواهند بود.

-       دانشجویان لازم است اطلاعات و مشخصات خود را به طور صحیح در سامانه فوق ثبت نمایند در غیر اینصورت درخواست عودت داده شده و قابل تایید نمی باشد.

-       در صورتی که به هر دلیل مجوز نظام وظیفه برای دانشجو صادر نگردد ثبت نام وی  لغو و از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

تذکر مهم:

پذیرفته شدگانی که دارای کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت دائم می باشند لازم است کپی برابر  با اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل  نمایند.

دانشجویان انصرافی می بایست اصل برگ انصراف و لغو معافیت تحصیلی خود را همراه با سایر مدارک تحویل نموده و کپی آن را نزد خود نگهداری نمایند.

 

7- کارنامه سلامت جسم و روان:

همه پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به لینک زیر پس از تکمیل پرسشنامه سلامت جسم و روان، کارنامه صادره را پرینت و به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل  نمایند.

https:// portal.saorg.ir/mentalhealth

 

8-فرمهای ثبت نام :

* پذیرفته شدگان لازم است فرم های مورد نیاز را پس از دریافت و پرینت، تکمیل و به همراه سایر مدارک در هنگام ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل نمایند. (تمام فرم ها باید دارای امضاء و اثر انگشت باشد. )

لینک دانلود فرم شماره 1 مخصوص همه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم(شبانه) - یک برگ

لینک دانلود فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران - یک برگ

لینک دانلود فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه سهمیه مناطق 2و3 - یک برگ

 لینک دانلود فرم شماره 11 مخصوص ادامه تحصیل پذیرفته شدگان  شاغل در آموزش و پرورش - یک برگ

 لینک دانلود فرم شماره 12 مخصوص معرفی دانشجویان کارمند برای ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه - یک برگ

 لینک دانلود فرم کنترل مدارک مخصوص همه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم (شبانه) - دو برگ

نکته بسیار مهم: از درج هرگونه علامت بر روی فرم کنترل مدارک جداً خود داری نمایید.

توجهجهت دریافت فرمهای ثبت نام  بر روی هر فرم کلیک نمایید.

 

9-  اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)

10- اصل فرم انصراف قطعی از تحصیل و گواهی تسویه حساب مخصوص دانشجویان انصرافی و اخراجی  (فرم شماره 2 – صفحه 76- دفترچه شماره 1)

11-اصل گواهی عنوان رشته تحصیلی و محل اخذ مدرک دارای مهر و امضاء

الف- فرم شماره یک - صفحه 266 - دفترچه راهنمای ثبت نام مخصوص رشته های با سوابق تحصیلی

ب- فرم شماره یک - صحفه 75 - دفترچه راهنمای ثبت نام مخصوص رشته های با آزمون

 

تذکرات خیلی مهم:

*اداره کل آموزش پس از دریافت مدارک و تشکیل پرونده از تحویل اصل مدارک تا پایان دوره تحصیلی به دانشجو معذور می باشد بنابراین، پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از همه مدارک خود کپی برابر با اصل تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

* در صورت نقص در هر یک از مدارک، ثبت نام به صورت مشروط بوده و دانشجو موظف به پیگیری و رفع نقص از پرونده خود  تا تاریخ 1401/07/30 می باشد.

*انجام ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم مراجعه جهت تحویل مدارک به دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

* هیچ دانشجویی (به غیر دانشجویان استعداد درخشان) مجاز به تحصیل همزمان در دو رشته یا دو محل (موسسات دولتی یا غیر دولتی ) نمی باشد.

* شروع کلاس ها از روز شنبه 1401/07/16 بصورت حضوری می باشد.

  • دانشجویان لازم است پس از انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده جهت اطلاع از برنامه درسی به گروه آموزشی مربوطه خود مراجعه نمایند.
  • به دانشجویان ورودی جدید اکیداً توصیه می‌گردد متن آئین نامه را به دقت مطالعه نمایند (آئین نامه آموزشی از اینجا قابل دریافت است).

 

 

با تشکر

آموزش مجتمع آموزش عالی میناب

1   0
بازدید امروز: 6    بازدید کل: 2648