معاونت دانشجویی
 
EnAr ورود 0

تجلیل از خانواده شهید سید عبدالوهاب راه بر و کیومرث دهقانی به مناسبت 22 اسفند(روز شهید)

به مناسبت 22 اسفند (روز شهید) از خانواده عبدالوهاب راه بر و کیومرث دهقانی با حضور مسئولین،اساتید و کارکنان بازدید و تجلیل به عمل آمد و دو اصله نهال به یاد شهید سیدعبدالوهاب راه بر(پدر دانشجو فاطمه راه بر) و شهید احمد علی آباده(پدر دانشجو محمود آباده) در محوطه گلزار شهدا دانشگاه با حضور مسئولین ،اساتید، کارکنان و دانشجویان غرس شد.

 

شهید سید عبدالوهاب راه بر ششم فروردین ۱۳۴۷ در روستاي نودژ از توابع شهرستان کهنوج به دنیا آمد. پدرش سیدعبدالرسول، کشاورز بود و مادرش شهربانو نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته فرهنگ و ادب درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و صاحب یک پســر و سه دختر شد. به عنوان بسیجي و با ســمت تیربارچي در جبهه حضور یافت و در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش مجروح شــد. چهاردهم آبان ۱۳۸۹ در بیمارستان شرکت نفت تهران بر اثر عوارض ناشي از آن به شهادت رســید. مزار وي در زادگاهش قرار دارد.

شهید کیومرث دهقانی نهم بهمن 1330، در روستاي سرگز از توابع شهرستان حاجي‌آباد ديده به جهان گشود. پدرش جمعه كشاورز بود و مادرش حميده نام داشت.

تا دوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. كارمند اداره بنادر و كشتيرانی بود. سال 1360 ازدواج كرد و صاحب يک پسر و سه دختر شد. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت.

چهارم خرداد 1367، در پاسگاه ‌زيد عراق به شهادت رسيد. پيكرش مدت‌ها در منطقه باقی‌ماند و سال 1374 پس از تفحص، وی را در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس به خاک سپرده شد.

غرس دو اصله نهال به یاد شهید سید عبدالوهاب راه بر و شهید احمد علی آباده

 

 

 

 

2   0
بازدید امروز: 11    بازدید کل: 489
captcha